[Oder360] MODRO ČRNILO

[Oder360] MODRO ČRNILO
plesna predstava na VR očalih
Oder360
(družabni dogodek v navidezni resničnosti)
Projekt Oder360, ki smo ga v Zavodu EN-KNAP začeli razvijati v času zaprtja gledališč pomeni vzpostavitev novega tipa produkcije predstav v 360° okolju in predstavitev v obliki družabnega dogodka - vodenega ogleda predstav z VR očali.
Po predstavi bo sledila tudi kratka predstavitev tehnologije in njenih značilnosti, ter pogovorov z idejnim vodjem projekta Iztokom Kovačem in avtorico.
Izkušnja ogleda predstave v 360° okolju ponuja gledalcu perspektivo pogleda iz središča odra in tako razbija klasično gledališko formo, kjer je pogled usmerjen zgolj preko četrte odrske stene. Smer pogleda brez varnega zavetja okvirja proscenija, ekrana ali platna, postane v 360° okolju izbira posameznika. S tem vsakemu gledalcu omogočamo, da si sam zrežira pogled na ponujeno predstavo.
Na dogodku je vsak obiskovalec opremljen s svojim kompletom VR očal, slušalk in vrtljivim sedežem.
O predstavi:
Delo MODRO ČRNILO odpira vprašanja meje in absurdnost birokracije, ki oklesti človeka v medprostor čakanja. Je odsev trenutnega osebnega in političnega neravnovesja. Stanja ne-vednosti, ne-vrednosti, strahu, osamljenosti, krhkosti, zaupanja in moči. Na konkretni ravni se delo loteva teme meja, tako prostorskih, kot fizičnih in osebnih meja. Osredotoča se na birokratske zaplete, ki krojijo človekovo trenutnost.
Izseki iz kritik
“Koreografinja Enya Belak Gupta je s svojim Modrim črnilom sodobno zarisala v plesni jezik, koreografsko izpoved pa dozorelo in premišljeno vgradila v gledališki prostor, ki sta jo z lastno gibalno sugestijo znala nadgraditi tudi izbrana soustvarjalca ter plesalca, Jerca Rožnik Novak in Gábor Ivanov.”
Daliborka Podboj, Parada plesa
“Drobni sugestivni gibi, kratke sekante, odsekane gibalne linije, pregibne deformacije rok, tudi izkrivljene pozicije se kar pretakajo in v zaporedjih ponavljajo, kot bi sledil galeriji karikatur, ki hitro krilijo na premičnem vodoravnem traku, elevatorju neštetih podob in stikov, ob kroženju in menjavanju smeri. In čeprav sta na odru le dve plešoči osebi, odsevata mnogotere značajnosti.”
Daliborka Podboj, Parada plesa
“Enya Belak Gupta in soustvarjalca Jerca Rožnik Novak in Gábor Ivanov v predstavi Modro črnilo preko nekaterih zanimivih idej za uprizarjanje postopkov, ki jih po navadi povezujemo z birokracijo, ustvarijo prizore med katere spada tudi izvrsten prizor, ko se Gábor na Jerčinih ramenih počasi premika po steni od desne proti levi in s tem prikazuje proces skeniranja.”
Maša Radi, Koridor – križišča umetnosti
« Napovednik|Ples in gledališče
Center kulture Španski borci, Zaloška 61, 1110 Ljubljana
Blagajna je odprta med delavniki od 17. do 19. ure ter uro pred prireditvami.
blagajna@spanskiborci.si / tel.: +386 (0)1 620 87 90