Tok Misli / Preplet
Tok Misli / Preplet
Z miselnim tokom mislimo po navadi na individualni miselni proces, Anamaria Klajnšček pa zasleduje preplet štirih miselnih tokov, ki se ne zadovoljijo z umskim preigravanjem podob in idej, ampak je instrument njihovih misli kar celotno telo – in sicer »muzikalno« telo, ki ga postavljata v središče plesalki, na eni ter »plesoče« telo, kot ga razvijata glasbenika, na drugi strani. Štiri telesa, plešoča in muzikalna, se v seriji intenzivnih in eksperimentalnih srečanj, razvrščenih čez vse leto, stečejo v eno samo, kolektivno, jasno misel, ki jo je mogoče slišati. Priče smo nezaustavljivemu toku misli, ki prehaja v vrtinec, bučanje in prelivanje gibov po zvokih bobnov in saksofona. Zvok poganja gib in gib nato poganja zvok, ki spet poganja nove gibe, kakor celosten odsev miselnih procesov. Misli kljub singularnosti potekajo sočasno, mestoma nerazločljivo, včasih pa se borijo za ekskluzivno pozornost. Perfomans Tok misli: Preplet ne dvomi, da je posameznost pomembna za gradnjo toka misli, pa vendar hkrati, ko se vzpostavlja, tudi že izginja, s tem ko se začne preobražati v kooperativnost oz., natančneje, simbiotično ali solidarno sodelovalnost. Performans nadalje raziskuje potencial izvorne kaotične narave misli, ki se noče ukalupiti v obrazce urejenega in razsodnega razmišljanja, temveč ravno nasprotno brez avtocenzure in ega sprejema miselne impulze, ki neprestano spreletavajo telo, ta pa se z enako frekventnostjo odziva nanje. Če določeni miselni tok razumemo individualistično kot intimno življenjsko silo, ustvarjalce performansa zanima, kje prestopiti mejo individualnosti, da se ustvari sožitje med vsemi štirimi miselnimi tokovi, ne da bi kdorkoli izmed njih izgubil avtonomijo, kvečjemu obratno, vsako srečanje teh tokov pomeni na intimni ravni duhovno in telesno obogatitev posameznikovih misli in hkrati gradnjo nove skupne misli, ki pa ravno tako izkorišča potencial svoje kaotičnosti.
Anamaria in njena ekipa združijo glasbo in ples v raziskovanju potenciala nenehnega toka misli. Gib sproži zvok, ki konstantno spodbuja nov premik, vseskozi kot odraz miselnih procesov. Preplet štirih individualnih entitet, ki se borijo za pozornost, v vrtincu kolektivne misli z enim samim motivom: da gredo naprej.
-
Anamaria Klajnšček (1996) je slovenska plesalka in koreografinja, ki deluje predvsem na področju sodobnega plesa in performansa. Po zaključenem šolanju na SVŠGUGL je študij nadaljevala na amsterdamski Akademiji za teater in ples. V sezoni 2017/2018 je delala v plesnem ansamblu TanzMainz v Nemčiji, kjer je sodelovala s koreografi, kot so Sharon Eyal, GN/MC, Guy Weisman & Roni Haver. Zadnja leta dela kot samozaposlena v različnih plesnih projektih predvsem v Španiji in Sloveniji, kjer nastopa v predstavah koreografov Roser Lopez Espinosa, Pere Faura, Žigana Krajnčana, Guyja Naderja in Marie Campos, ter z lastno kreacijo COSSOC. Slednji je kolaborativen duet s katalonskim plesalcem Magijem Serro, s katerim nastopata na številnih mednarodnih festivalih.
« Napovednik|Ples in gledališče
Center kulture Španski borci, Zaloška 61, 1110 Ljubljana
Blagajna je odprta med delavniki od 17. do 19. ure ter uro pred prireditvami.
blagajna@spanskiborci.si / tel.: +386 (0)1 620 87 90